Sunday, March 8, 2009

Maratonoppdatering

Det er lenge siden siste oppdatering, så nå blir det maratoninnlegg :)



Først ut er tovede tøfler, strikket i Safir fra Gjesdal på pinner nr. 6. De koksgrå er til salgs (2 par),






Forrest Canopy shawl i dobbelt ukjent ullgarn på spoler fra Sandnes. Til salgs.

Pulsvarmere i Heilo fra Dale. Fargen er fullstendig feil på bilde, de er egentlig i en mørk grønn farge. Til salgs.
Feather and Fan skjerf strikket i Baby Silk. Nydelig garn som ikke klør :) Til salgs.


Jaywalkere i Opal, disse forsvant ut av huset på et øyeblikk :)



Forrest Canopy Shawl strikket i Evilla på pinne nr 4. Dette er også til salgs om noen skulle være interessert. Har også et i hvitt (ull og bambus garn) og et i nydelig lys grønn farge (tynt ullgarn fra Sandnes) til salgs.


Sokker i Opal - disse forsvant med en av svigerdøtrene :)



Ellers har det blitt flere par med sokker, både i Opal og et par i Wollmeise, men disse ble solgt og gitt vekk før jeg fikk tatt bilde. Nå er det et nytt par i Wollmeise på pinnene, skal prøve å få lagt ut bilde når de er ferdige - de blir nemlig ROSA :) Og så har jeg endelig klart det - å komme gjennom med en bestilling på Wollmeise, så nå er det 3 hesper med Spice Market på vei til meg fra Tyskland :)

8 comments:

LivM said...

Du har ikke lagt på latsiden akkurat! Flotte ting du har laget, og Wollmeise er jo bare et funn å strikke av! Lekkert! Lykke til!

Pinnepenn said...

Så mye flott du har strikket. Gratulerer med Wollmeise, jeg har fått med meg at det ikke er bare bare å få tak i.

Anonymous said...

Der fant jeg bloggen din vet du. Så mye fint. Og som Liv sier, du har sannelig ikke ligget på latsiden. Stor produksjon, og jeg er imponert.
Takk for titten.

Anonymous said...

Her var det mye nytt. Flotte sjal sokker m.m. Du har virkelig vært aktiv.

Wenche/chawo said...

Så mange flotte ting du har laget.

Unknown said...

Så mye fint du har strikket siden sist.

Anonymous said...

rigtig meget fint, jeg har et nyt navia???? var det noget, skal eg sende det hils alle fra os alle
my darling clementain

Elin said...

Kjempe flotte ting du har strikket, nydeligt sjal :D