Friday, August 14, 2009

Sommerferie


Nå er det endelig min tur til å ha sommerferie :) Det er litt kjedelig å ha ferie hjemme alene når de andre går på skole og jobb - men satser på å bruke den til noe fornuftig sånn som å rydde i mønster og garn og ikke minst strikke :) Jeg kan ikke være frisk - har startet på Annies sjal fra www.garnlunden.no igjen. Dette blir det tredje ! Ellers er det ikke blitt strikket så veldig mye i sommer, vi har hatt mye besøk i tillegg til at jeg har vært på jobb. Men det har blitt noen par med sokker, en voksejakke og en rosa liten kjole. Bilder kommer når været tillater at jeg kan gå ut i lyset med kamera. Da skal jeg også prøve å få tatt bilder av alt det nydelige garnet som kom i posten fra Wollmeise :) Lucky me !

I mellomtiden kan dere jo få se bilder av prinsessen vår som bor på Færøyene - hun har vært på sitt første besøk hos oss.

Prinsessen fylte 1 år og fikk spise sjokoladekake selv - og rett i badekaret etterpå :)



Vi var også og plukket blåbær :)


Solbriller må til i sommerferien :)









No comments: