Tuesday, June 17, 2014

Lenge siden sist

Tiden flyr og bloggen blir dessverre nedprioritert i hverdagen.  Så nå blir det en kavalkade fra siste halvannet år :)
 
Prinseteppe strikket i 1-tråds Navia. Dette er til barnebarnet som kommer til vinteren.
 
Bella top fra Lene Holm Samsøe strikket i tynn Alpakka fra DSA. 
 
Bursdagsgave fra min søster - garnbolle i keramikk. Beste gaven !
 
Genser fra Retro-serien til Tine Solheim, strikket i alpakka fra Dale. Denne var tenkt til 30-års gave til bonusdatteren sin 30-årsdag. 
 
Rene i sin nye Marius-genser, den satt som støpt ! Strikket i Rubin.
 
En Marius i Drops Alpakka, denne var det meningen jeg skulle ha selv men den endte opp hos Sølvi på jobb - den passet henne mye bedre :)
 
 
En liten romper fra Den store Guttestrikkboken. Strikket til lilleprinsen til Anette i alpakka fra Dale.
 
Guttegenser ca str 8 år, strikket i Adore Alpakka fra Sparkjøp.
 
Denne er min <3 allerede="" brukt="" den="" er="" i="" masse="" mini-alpakka.="" nancy-kofte="" p="" sandnes="">
 
Baby-votter uten tommel, strikket i Rubin fra Sparkjøp. 
 
Tovet hjerte til pynt :)
 
Hentesett strikket i tynn ull fra Færøyene. Dette blir nok til det kommende barnebarnet :)
 
Enda en Marius i alpakka. Denne endte opp hos Mette på jobb. Jeg elsker å strikke dette mønsteret ! 
 
Kanskje jeg skal ha et forsett om å oppdatere bloggen litt oftere... Så blir det ikke så mye hver gang.
 
En fin dag ønskes dere alle !

No comments: