Sunday, June 28, 2015

Altfor lenge siden sist !

Bloggen blir så kraftig forsømt i en travel hverdag dessverre, jeg må prøve å bli litt flinkere. Tanken var jo at bloggen skulle hjelpe meg til å dokumentere det jeg strikket og heklet, men jeg ser jo at det er mye som forsvinner ut av døren før det engang er blitt tatt bilde av :)

Derfor blir dette nok en gang et oppsamlingsinnlegg med de bildene jeg har lagret siden sist ;

Først en nøstebarnbukse, strikket i Rubin. Dette var en bestilling fra en venninne.

En genser til meg, strikket i Shetland Soft. Fantastisk deilig og lett genser.

En Nøstebarndress til Viljar, strikket i Rubin. God å ha i barnehagen.

En Traktorgenser strikket i Rubin. Denne blir nok en julegave :)

En Bella-genser strikket i Alpakka Soft til det sist ankomne barnebarnet - lille Viktoria :)

En Vimpel-genser strikket i Rubin, denne blir nok også en julegave. Godt å ha startet, tiden flyr :)

En deilig lue til Viljar, strikket i Merino fra Stoff og Stil.

Det nye hobbyrommet mitt :) Det er ikke helt ferdig ennå, men det blir nok bra en dag !

En Nøstebarnbukse til Viljar - til barnehagebruk


Det siste av mange Prinsetepper, til et nytt barnebarn som er ventet i november. Strikket i Navia Uno.

Oslo-anorakk strikket i Jade + en tråd tynn alpakka, og Nepal fra Drops. 


Og til slutt - selvfølgelig - et bilde av sjefen i heimen - Mons the Boss:) 

No comments: